tisdag 13 januari 2009

Virus i skallen å på UMAS/USiL

ja då var denna dagen snart till sin ende.

Fick precis lånat bilnyklarna av grannen hoppas att lån av bil ingår *vink vink* , så jag slipper vara spiderman i morgon kollade på skånetrafikens hemsida hur bussarna gick i morgon antingen får vi hoppas att gästföreläsaren inte håller på till 12 eller att röntgen i Lund inte börjar kl 13 som sagt.

För det går en buss kl 12.20 den hinner man med om man springer till södervern å då är man i Lund på lassaretet kl 13 sen ska man hitta till rtg oxå. Annars får man telepatera sig till bussen som går 12 å då är man inne kl 12.40 å hinner ta en korv på pressbyrån.

Nu slipper jag detta stress för att granne till mig tillika bästa kompisen var super snäll å lånade mig hennes bil, ja jag lovade ifs att tanka den full till henne (hoppas att tanken inte är tom).

Sen pratar men med Ingela den i klassen som alltid har superkoll, tack för att det finns sånna får jag själv minns bra det som står i min kalendet och försök inte ändra något för att då blir det panik.

MAS och Usil har virus på sitt data system, ang virus har vår lärare oxå haft en släng av det dock ej samma.

I morgon bitti får vi reda på om datasystemet mår bätte eller det fortfarande är under angrepp, angrepp lika med inget studiebesök för hur kul är det att se på deras datasystem när det hostar och nyser, ja visst ja fel virus på fel ställe.

Har jobbat i dag de ringde i desperado i går, trodde faktiskt att det skulle vara tillsatt när jag ringer min chef 3 min innan hon slutar och berättar att jag kan jobba i dag.
Men varje gång jag jobbar så VET jag varför jag pluggar till något annat, vad gör jag då på jobbet som är så trist, jo de sk ajag berätta.
1. Torkar bajs
2. Torkar Kiss
3. Städar
4. Tvättar
5. leker taxi
6. jobbar konstant över

låter det roligt med tanke på att man har en 2-åring hemma å ett eget hushåll så finner jag inte det så roligt att göra exakt samma sak hemma som på jobbet, ännu är det inte i åldern för mamma taxi men det kommer det med.

jo en sak till
7. Försöker att alltid vara trevlig trots ur jobbiga mega elaka vårdtagare, när man märker att man inte kan det längre då är det dags för att byta jobb.


Nä nu är det bra att ta tag i sina HTML upg det är lika bra att få dem gjorda i morgon är det hjälpa mamma dagen då Mamma i panik kommer till Niklas för att få hjälp med sitt examens arbete (hon tar examen nästa vecka). Niklas fattar inte vad han kan hjälpa till med, jag har en man som är smartare än vad han tror.

tills vi ses nästa gång

ha det bäst

Inga kommentarer: