torsdag 29 januari 2009

Attityds problem enl chefen!!!!

Ja då kom fråga från chefen om jag vill sommarjobba där, nja om du månads anställer mig så kan jag göra det sa jag. Hon vägra!! Och sa att då fick jag hitta ett annat jobb. Ja sa: - Det har jag redan gjort!! ( lite lögn men det vet inte hon). Då sa hon att jag hade attityds problem, nope jag är bara en kvinna som vet vad jag vill, fast de sa jag inte.

När jag hade slutat gick jag in till chefen på KTV och visa upp mig så att de har ett ansikte till telefon numret å sa att jag hade 9 års erfarenhet som usk varav 2 på rehab i Malmö.

Ska söka på andra stället oxå men man får börja någonstans.

Har fått redan på mina praktik platser vecka 9 och 10 fick där jag ville. :-D V9 på VC här i Sjöbo, de brukar inte ta emot, ska tacka min lärare för det tror jag. Och V10 4 dagar på Akuten i Ystad och 1 dag på ambulansen i Ystad ska bli intressant faktiskt, speciellt V10 när man får en liten inblick i Niklas jobb.

I morgon ska vi städa, här hemma när man ska städa får en vuxen ta barnen och bege sig och sedan får en städa huset annars går hela dagen åt att skälla på barnen för att de är rastlösa och häller ut allting, på det här sättet blir det snabbare gjort plus att barnen får det roligt.

på eftermiddagen ska vi fika med grannen å Babel ska bli trevligt.

Sedan är det myskväll med godmiddag å gott på kvällen troligtvis popcorn kanske handlar jag lite saft, ingen läsk för det har vi slutat med i allafall här hemma.

Fast just nu längtar jag till Lördagen ( det gör casper med fast av en annan anledning) mamma ska passa barnen och vi sak på examens fest hos Jenny B där brukar det vara trevligt. Sova gör vi hos svärföräldrarna lääääänge!!!

Ha det bra

Anna

Inga kommentarer: