torsdag 15 januari 2009

Sova de e´ bra de :-D

Onsdagen blev en bra dag trots allt

Först kom Simon å smitta oss med ännu mera Virus, TACK! han var trevlig och man har inte så mkt ångest över att man inte har läst ngt brevid längre då han bara hade läst webbdesign brevid å det har jag redan läst

Sen kom Orelius och pratade om deras ny tänkande att alla skulle ha samma journal system å att man ska lägga in det lika alla allt ska heta samma för alla yrkes kat, eh de e´svårt att förklara men tanken är ur bra i allafall. VI blev färdiga lite tidigare så trippen till Lund gick bra med grannens bil å en lunch blev det på USiL, så jag å grannens rosa rattmuff gjorde Malmö å Lund osäkra. Å de var DIMMA man såg nada inte nått skit äckligt första gången jag har kört i sån dimma.

När jag kom hem var Mamma här å skrev, lite mat fick hon å barnbarn abstinensen är släckt för denna gången. Hoppas mamma är färdig med sitt arbete snart å kan njuta av en examen den 21.

Somnade typ kl 21 i går å sov till 9 i morse så skönt så de behövdes så nu vågar man egentligen inte säga att man är trött.

Läraren fortfarande sjuk, så i dag har jag bra varit med familjen så mysigt först var vi på Obs å handlade nya byxor till sonen han har vuxit sjukt mkt, å Niklas fick ett par nya hörlurar till sitt Wowande som Tuva inte har sugit i sönder, undra med vilken smak de kommer med med tanke på att hon har sugit i sönder två micar, choklad möjligtvis.

Efter Obs så blev det pi längsbadet i Lomma det är så bra barn basäng där alltid 37 grader å en jätte bra för de små, en timme sen orkade inte Tuvis längre å ville duscha å sen äta glass, egentligen borde man göra tvärt om så man duschar bort glassen sen.

Middag hos Svärmor, hittade ett jobb som hon ville söka så en tumme får hållas för henne att hon får det oxå.

nu ska jag sova igen, en lång dag med HTML igen i morgon.

Tack å hej leverpastej som Bert hade sagt

Anna

1 kommentar:

Therese sa...

Mysigt med bad =) NAEJ..pia får inte sluta hon med..=/ fast kommer hålla tummarna för henne ändå.. kommer säkert inte vara några kvar när jag ska börja igen..
Är det Melior eller nåt som ni lärde er..eller nåt mer fancy?
kram