söndag 18 januari 2009

Vampyr Tuva!!!!

Klockan är mycket för att vara Söndag men men jag är en natt uggla som gärna sitter uppe å kuckelurar gillar när huset är tyst å man bara kan sitta å njuta. Speciellt efter en dag när barnen har testar en på sin spets.

Är färdig med Skolarbetet för idag, vet ej om det kallas för fusk när man gör det i WYSIWYG verktyg i stället för i HTML som läraren säger men det går bara inte har testar vet inte i hur många timmar. Det andra gick på 15 min.

Jag har en Vampyr i huset Tuva hon hugger Kompisen sin som nog inte vill kallas henne för kompis så länge till. Som tur är e´det en period och det kommer gå över hoppas bara att själen läker för de som har blivit drabbade.

Ska till skolan i morgon å nu när man tittar ut så har det frusit inte bra inte bra gillar inte att köra när det är halt men men det är bara att ta det försiktigt så är det ingen fara, intalar jag mig själv.

Måste meddela att jag har en mycket korkad katt, han river på altan dörren för att komma in, jag går till ytter dörren för att det känns bättre att öppna den nu när det är mörkt, kallar å kallt på honom han kommer inte. Dumma katt.

Mellisen blev bra det var bara det att jag inte fick druckit mitt te å ätit min fruksallad pga barnen så när Tuva hade huggits färdig tå kompisen inte ville vara kvar så fick jag mitt efterlängtade te.

Ha de bra tills vi hörs

Inga kommentarer: