måndag 12 januari 2009

influensa attack AKTA!!!!


var så trött i morse å Tuvas sova länge humör var redan över hon vaknade 6 tack. Niklas är ledig i dag å jag skulle ändå upp så det var bara att gå upp.


Å så iväg till skolan så kommer man dit då är gäst föreläsaren sjuk i flunsan å vår lärare oxå. Jag vet inte om jag ska skratta å gråta kan de inte veta det dagen innan då hade jag kunnat få en välförtjänt sovmorgon.


Vi fick ihop bilbanan i går den var STOR å fin, dålig kvalitet bara bilarna gick i sönder efter en timme med det fixade jag i dag för inne på BR och fick nya, när jag kom hem så visade det sig att ena handkontrollen är sönder så det blir en tripp till BR igen med den.
Har fått lite ändrade tider i skolan vi ska först ha om prov i morgon för att sedan ha en liten lektion i bildhantering på 1 timme och 45 min nej tack säger jag bara.
det tar 3 timmar att ta sig till skolan, onsdagen blir lika rolig den förmiddags pass i Malmö medans att man ska trycka in lunch och resa till Lund på 60 min, Stålmannen HJÄLP behöver färdas snabbt å enkelt, det borde vara miljö medvetet att flyga som han.
nu ska jag fortsätta med intern och extern kommunikation uppgifterna planerar att ha de färdiga tills i morgon så får jag skriva in dem i HTML i morgon. Det ska vara färdigt till den 14:e
ha de bäst no protest


Inga kommentarer: