fredag 30 januari 2009

helgen

Denna helg är som alla andra helger fullspeckad, i morgon ska casper gå på handboll sedan hem ,lunch, till mormor och Leif, jag å niklas hem till svärföräldrarna göra oss finare och sen på examens fest , söndagen går först i bakfyllans tecken för att sedan avnjutas på ett tupwereparty middag hos svärmor med barnen som lämnas där av mamma.

Så vi åker i morgon middag å hemma igen söndag kväll, skriver om jag hinner.

Här blev städat barnen blev rastade av moi, fast denna dag hade jag nog helst städat för fy vilket humör min son har varit på och vilken surbagge Tuva var, om man läser mellan raderna så kunde man räkna ut det med tummen å peckfingret, tuva har varigt vaken typ varje natt å sedan vaknat i vanlig tid typ 6, inte konstigt att man inte orkar i längden.
Casper somnade 22 i går och vaknade 7 i morse. De var helt enket trötta.

Till er alla där ute ha en jätter bra helg det ska jag ha.

anna

Inga kommentarer: