onsdag 21 januari 2009

Torsdag eller var det onsdag???

Tur med grannen till Malmö i dag igen å vi kom dit hela å fina ;-) lika chockerande för oss båda.

Föreläsning som ett nytt media system i dag

www.mawell.se

verkar smart alla föreläsare verkar ha så himla smarta idéer att man hela tiden undrar VARFÖR gör de inte så redan DÅ???? Ekonomisk fråga de är det alltid dessvärre, fast med vissa saker hade de nog tjänat på det i längden att göra det enklare å smidigare från början.

Efter skolan var slut så begav jag mig till Ford för att hitta en special nyckel till lås bulten på fälgarna till bilen, N har av misstag gjort av med den när han bytte däck senast.

De hade ingen som passade dessvärre så nu får vi ta dit bilen å de får med våld ja de sa inte med våld men att svetsa eller bränna eller anv värme för att ta bort den kallar jag våld på bil.
Det kostar ca 1000 kr tack för de nya skorna jag hade tänk att köpa. Har 42 i skor å än så länge inte hittat några billiga skor som sitter bra på mina lååååånga å breda mans fötter.

Sen begav det till Lomma för att lämna mitt trådlösa Internet till svärmor, hon satt på möte så jag åkte hem till min farmor en stund å busade med Sixten en liten valp på 5 månader jätte söt.
Farmor hade gjort pannkakor mums. Varför är alltid hennes pannkakor så mkt godare än mina även om jag gör exakt som henne. SÄGER hon i allafall, hon har säkert något hemligt trix som hon använder sig av.

När jag kom till Pia sen så var mötet nästan färdigt, för att göra saken lite enklare jobbar hon som samordnare på min förra arbetsplats så att bra gå dit lite då å då känns inte så främmande.

Fast ngt som är helt sjukt är att en dag förr förra året tror jag att det var så jobbade jag lite extra över julen å följde med en till USiL när vi kom hem tja vid 17 tiden å jag lämnade av mina nyklar å skulle vänta på att kvällen skulle komma så dök det upp den som jag inte förväntade mig. MARCO?? vad f-n gör han där?? Det där är mitt ställe han får inte vara där!

För att förtydliga vem han är så är det ett X till mig som jag träffade under en av mina praktiker till USK vi hade ett lite förhållande eller vad man kan kalla det när jag gick på gymnasiet var så 18 år ca han var 36 det säger allt va?? Inte för att vara sån men pappa blev jätte glad när det tog slut hehe


tror du att han blev paff när han såg mig där heh vi frågade typ samtidigt "vad gör du här?" jag sa som det var att jag hjälpte SVÄRMOR lite hehe. Ifall han undrade så fick han reda på att jag hade man :-D

I allfall Pia har berättat nu att han har blivit samordnare på havsblick what the fuck. Tur att man inte ska jobba där mera.

Har hela dagen trott att det är Torsdag men det är jo onsdag, knasigt som Casper hade sagt

Ha de bäst

Anna

1 kommentar:

Therese sa...

What..är marco typ gruppchef på havsblick? och har du varit tillsammans med honom.? ojoj..=) han är två två skitar hög..och du är superlång..