onsdag 28 januari 2009

Världens bästa preventivmedel

jag har världens bästa preventivmedel har jag och nikas kommit fram till, varje gång man håller på att få till det som kommer Casper in i sovrummet i halv dvala så han har ifs noll koll på vad som händer men, där försvinner den lusten man hade.

Men i den här takten blir det inte barn gjorda TUR att man INTE vill ha det då!!!

Har fått min Personas och HTML färdig så skönt de blev godkända och de var jätte fina sa han jag kan om jag vill synd att man inte vill så ofta bara.

Så nu är jag godkänd på den kursen det skulle vara f-n om jag inte blev det är jag fick MVG i den VT -08

I morgon ska jag jobba mellan 11 och 14 tror att jag kommer att behöva städa å städa å sånt skit är så trött på det jobbet.
Men kära Emelie har kankse fixat ett annat sommar jobb /extra jobb till mig på KTV det ska bli roligt.

Har typ sökt alla sommar viken på Ystads lasarett får se om man får ngt napp, ska även söka på VC här i Sjöbo Håll tummarna för det för så fall kommer det vara i stil med det jag läser till.

Hörde av våran informatil lärare att våran utb är nerlaggd tillsvidare behöver inte säga varför va?? PENGAR såklart, KY myndigheten har fått avslag på pengar de har sökt och nu i den rådande finans krisen är det inte löt att protestera.

http://www.ecutbildning.se/index.htm

titta ingen hälsoinformatik kurs :-( fast det betyder ifs fler jobb till oss, nä nu var man lite egoist.

Anna

Inga kommentarer: