måndag 19 januari 2009

Tror att jag somnar typ NU!!

Efter en natt där Tuvis som hon så fint kallar sig, vaknar typ två gånger är och man sedan ska upp vid halv 6, kan man inte vara mer än trött.

När klockan ringde ½ 6 bestämde jag mig för att jag inte var så skitt ändå å snozade en 30 min :-D, sen fick man dölja svetten med lite extra deo, mkt bra mkt bra.

Grannens man skulle med till Malmö i morse han skulle jobba å tänkte snål skjutsa med mig, sist missade vi avfarten men det gick bra ändå, denna gången skulle jag vara lite snäll å köra honom ända ner till hans jobb och helt plötsligt upptäckte jag att jag var där jag inte skulle. Mitt på Gustav Adolfs torg där bussen egentligen ska köra. Just i dag bestämde jag mig för att testa vara buss. Bilen är ifs stor men tror inte att farbror polisen hade godtagit den ursäkten.

Vi kom till hans jobb i allfall å jag hittade tillbaka till skolan igen, bara det är en bedrift hehe.

Grannens tös van som sagt biljetter till disney on ice på torsdag och har frågat Casper om han vill följa med. Han blev SÅÅÅ glad! så på torsdag ska han följa med henne å titta på prinsessor på isen å alladin. Mkt viktigt.

Bör lägga mig i sängs nu och somna det sista har varit lite jobbigt den senaste tiden har haft svårt att komma till ro, men nu är ja riktigt trött.

God natt

Anna

Inga kommentarer: