söndag 11 januari 2009

söndagen då DET hände!!!!!

Ja då var snart denna dag till sitt slut ska snart ta mig an diverse skol problem å hitta 10 hemsidor 5 bra respektive dåliga, då jag har svårt att hitta någon som är skit bra eller skit dålig så får jag bara leta efter 5 ok och 5 mindre ok.

Ja vad var det då som hände, JO jag vaknade av att Niklas ringde i morse för att säga att han hade slutat. Men vi sov ALLA inklusive Tuva och för att tillägga så var klockan närmare kvart över 8 än 7.

Detta har nog aldrig inträffat för, jag var tvungen att gå in till henne för att se om hon levde, så klart gjorde hon det. Men hon hade nog varigt vaken innan för natt lampan var tänd å brevid henne låg en nalle puh tidning, den ovanan får hon gärna fortsätta med.

Till bilbanan som casper fick i julklapp jo den var rolig jätte rolig men gick i sönder efter typ en timme vilket jag inte tycker är ok. En bilbana för 500 kr på Rea ska inte gå i sönder så snabbt, den gick nästan i sönder när Niklas testade den för att kunna förklara för Casper hur han ska tänka när han kör, hur snabbt i kurvorna osv.

Så jag ska in till BR i morgon för att prata med dem för att det är bilarna som är i sönder ska ta med dem för att se om man kan byta dem till andra eller om det finns andra man kan köpa till, vilket jag inte gör utan jag SKA ha nya bilar.

Hoppas CSN tycker att jag ska bli nästan 9000 kr rikare i morogn eller i allafall på tisdag /onsdag för det börjar att sina i plånboken 2500 i lön förra månaden å sen som tur var lite julklappar å lön annars hade jag nog inte klarat av denna månaden med julklappar å nyår å allt som det innebär.

Sitter å lyssnar på Casper när han tittar på Musses jul i ankeborg han skrattar så härtligt det är så roligt att de har en egen humor egna saker som de tycker är roliga.

Nä nu får jag göra skolarbete de görs tyvärr inte av sig själv.

har hittat en dålg hem sida denna hur f-n söker man å hur följer man andra bloggar å letar runt i djunglen as svårt att hitta osv.

//anna

Inga kommentarer: