fredag 16 januari 2009

Fredag hela dagen å snart slut!

ja då var det snart helg på riktigt, 25 minuter kvar på denna dagen.

Hur har man då fördrivit tiden med denna underbara dag?

Jo sov lite först hade helt sjukt svårt att komma till ro går kväll, en son somvakande hela tiden när vi bar in honom i hans sängå låg som ett täcke på mig när han sov vilket gjorde att somna var rätt så svårt.

Niklas som hade spelkväll satt jo uppe å undra varför jag inte hade somnat, ja sa:
-Saknar dig, när kommer du till sängs? Snart fick jag till svar. Då var klockan ett om jag säger så att snart för MIG är inte en timme å tio min men men alla är vi olika å de är jo bra. Somnade så fort han la sig å casper rullade bort till honom i stället.

Så jag var trött i morse barnen blev inte lämnade försen vid 9, de skulle varit där 8.

Sedan var det HTML som skulle skrivas, det i det man skriver hemsidor å det skrivs med taggar man använder större än och mindre än tecknet

Och så ska man kunna allt på engelska eller hitta det på hemsidan han gav oss, låter trevligt va? ja det hade varigt det om man hade kunnat skriva i HTML har försökt nu två gånger under olika omständigheter men det går BARA inte.

Det finns en anledning till att man kan göra det i ett annat programm , speciellt när man har skrivsvårigheter från börjarn som yttrar sig extrem på andra språk.

Så jag gjorde de jag kunde sen blir det lite fusk i morgon med ett annat program hehe

Dagen avslutades med Let´s Dance med Casper, han var så intresserad så att han somnade, tror att Tuva hade tyckt det var roligare med alla dessa fina klänningar å musik.

Tyckte helt klart att rätt åkte ut, håller på bagge å Världens starkaste man , de gör Casper med för just de tyckte han var AS coolt, han sa:
- Du mamma tror du att han är starkare än pappa?? Barn de är för goa de, han kan använda niklas som en fjäder hehe.

HAr beställt klippning till mina små änglar, återkommer med resultatet.

Sov så gott det ska jag hoppas jag i allafall

Anna

Inga kommentarer: