lördag 24 januari 2009

idag har änglarna haft horn i pannan.

Mina små bus bus ungar, fulla av energi å skit i dag.

Har varigt så arg på dem i dag, det rann över när jag satt kvar i köket och åt upp middagen och hörde hur de härjade i stora rummet sa till dem typ 100 miljarder gånger men nej, tillslut gick tuvas godis skål i sönder som stod bordet och när jag gick ut i stora rummet så var allt på golvet. Då bröt anna ihop och skällde först för att sedan prata med en casper som låg med huvudet under en kudde och berättade förhonom hur ledsen jag blir närhan håller på så här och att jag vill att de ska lyda och att de vet att de inte får hålla på så här i soffan. Tuva tittade på mig å log ställde sig upp och började hoppa så högt en 2 åring kan i soffan. Så underbara barn kan vara.

handbollen gick bra Casper är jätte blyg så det tog ett tag innan han kom in i det men de hade jätte bra tränare som pratade med honom och inte gav sig så det kommer att gå bra, bara intresset finns och det verkar det göra så vi får hålla tummarna att det släpper.

Niklas ska börja med en diet har tänkt att jag skulle börja jag med eller rättar sagt vi får hjälpas år att inte handla godis å sånt skit å bara bra saker göra båda det är det lättare så jag börjar när han ger sitt klar tecken. Han säger att han bara ska upp till Johan först så nu år vi se om detta går.

sov gott för det ska jag göra

så får vi se om jagtar disken i morgon innan Niklas kommer hem eller han ska få ta den själv, det är inte kul att få en disk lämnat till en när man jobbat till 23.15 på kvällen och ska iväg dagen efter n ber om att jag sak baka en kaka att ta med till hans jobb och så ska man bada tuva på handboll med casper och städa så fall efter han och grannen som åt middag här i gårkväll. Vi har diskmaskin å de är två karlar de kan väl ta disken så att man slipper det. Blir så irriterad fåår se om ja tar den eller han får göra det själv.

Kram anna

Inga kommentarer: