söndag 25 januari 2009

de är så söta när de sover!

vissa dagar är barnen sötare när de sover än när de är vakna och i dag är det en sådan dag, hoppas att morgonen blir bättre.

Ska till skolan i morgon en ny kurs att känna på ska bli roligt, snart är det praktik det ska bli jätte roligt återkommer om vart sen.

Ska åka innom en sko affär i Malmö i morgon som har stora å små stl på skor tror att det är 35 till 52 å då är inte 35 barn stl. Ska se om jag kan hitta billiga pumps i stl 42 ja man står stadigt på jorden i allfall.

Har precis blivit slagen av Niklas i Nya Finans, å där vet vi vart Caspers tur kommer i från.

Efter sko affären ska jag till min Mormor som fyller år, å just nu kommer jag inte i håg hur mkt, det står i min kalendet med den är i köket å jag pallar inte gå dit. Vi säger 65 tror att det var en bra ålder för henne :-D

Så niklas får vara kock i morgon.

Nu ska jag göra lite skolarbete jätte kul. Nepp

tack å hej leverpastej ( sa bert ngt mer i slutet än det ngn som vet)

Anna

Inga kommentarer: