torsdag 8 januari 2009

Criminal Minds




Ja då var det dags för det första Criminal Minds avsnittet först hade jag glömt hur det slutade förra året men det kom tillbaka rätt så snabbt.




I reklamen gick jag in på skolans hemsida och upptäckte att läraren ligger hemma i flunsan sund om honom men skönt för mig som inte behöver stressa till skolan i morgon och att allt måste klaffa. Niklas sluta i tid inte få larm hinna med morgonen osv nu kan jag ta det lungt kommer inte att lämna Casper 8 som jag har sagt utan 9 när niklas kommer hem för att slippa dra upp Tuvis.

Vi var ute och gick innan i dag 2 timmar fram och tillbaka till Ica för att handla mjölk å bananer hehe känns lönt va? de snöade å var rätt så mysigt, Casper stannade typ var 100:e meter för att kasta lite snö, göra änglar osv. Rätt så gulligt nu efterråt men rätt så frustrerande efter en timme.

Ska ringa å säga god natt till mannen hoppas att han får sova i natt å att ja får det med man vet inte med Tuva.

Ha det bra å sov gott , de e´snart helg :-)

//Anna

Inga kommentarer: