tisdag 3 februari 2009

Tisdag

Ja då är denna dagen snart slut och man är helt sjukt trött, när barnen hade gått till dagis så gick jag och lade mig trodde faktiskt att jag skulle blir sjuk, hade tjocka strumpor, pyjamas tröja mjukisbyxor och en jätte tjock kofta å frös som tusan. Efter en timmes sömn så mådde jag lite bättre och av ett mirakel så är allt borta nu tom ryggonten oki jag fick ta en IPREN men ändå det är 12 timmar sedan nu.

Så det blir inget skolarbete i dag tröttheten sitter kvar så det blir nog slafen om en stund en timme eller så.

I morgon ska jag på Me & I party hos grannen ska bli kul och se vad de har för vår nytt. Just nu kom jag på det och för ca 10 min bestämde jag att min pappa skulle komma å hälsa på men men barnen kommer att vara vakna länga för att den manliga grannen med barn kommer att vara här inne och för att röra till det ännu mera så är den manliga grannen kusin med min pappa :-)

Nu ska jag ringa och berätta min glömska för min pappa och sedan softa.

Tack och hej leverpastej

Anna

1 kommentar:

Mia sa...

"den manliga grannen" *asgarv*. Ja där får man för att vi vill vara anonyma...