fredag 20 februari 2009

en känslig liten krabat!

Min son är sååå känslig inför förändringar, stakarna i går ville han titta på film när han skulle sova, oki sa mamma men då kompromissar vi och du fåräta frukost på dagis i dag! Oki sa Casper!

Då ska man tillägga att jag lämnar kl 8 mitt i frukosten och att Casper alltid vill äta hemma vilket i sin tur brukar innebära en massa tjat om att han ska äta och skärpa sig och sen vill Tuva oxå ha å hon smetar alltid ned allt, och det har man inte tid med på morgonen och Casper tar ca 45 till 60 min på sig på morgon till att bara äta och då kan ni tänka hur tidigt jag måste ta upp honom när jag lämnar kl 6.30.

Lovat som han hade mig så skulle han äta på dagis, han hade såå ont i magen när vi var på väg dit var orolig där och ville ta på en hela tiden sen skulle jag vinka snabbt och han var tvungen att veta exakt när jag skulle hämta honom. Hoppas att det gick bra med frukosten så att han fick lung och ro till att äta sedan.

Vi ska testa en annan sak sedan att han äter i köket han har inte gjort det innan eftersom jag inte äter frukost med dem då jag äter framför datorn när jag kommer hem är så van vid att äta vid 9 tidden så jag är inte hungrig vid 8 och när vi ska lämna tidigt så äter jag på bussen eller när jag kommer till skolan för att det ska bli så nära 9 som möjligt som sagt ja är bara inte hungrig.

NU ska jag lägga de sista vantarna på den stackarna mannen i mitt fall som vi ska vidare utv.

Syrran sa att jag hade skrämt henne på första raden ang inlägget om min tripp med ambulansen, de var meningen att få er att vilja läsa mera åh de lyckades så bra så bra :-D

HA det så bra återkommer senare kanske eller i morgon mellan bak å melodifestival, men kan vara att jag återkommer efter lets dance.

Anna

1 kommentar:

Mia sa...

hihi japp jag jobbar på blomsergården och jag vet verklgen vem din mamma är. Vi pratde om dig för ett tag sen, att du kände linda.

Kram