torsdag 19 februari 2009

snö snö snö !!!!!!!!!!

Det har snöat lite till!!
Barnen sitter och myser med en trött pappa, tur att det finns gott om plats för båda :-D
Säger bara att det är tur att man har bilen i morgon när man ska till dagis med busungarna, för tuvas överall är där fast det hade den inte varit om vi hade gått hem ifs.
Sitter nu och tänker på det Criminal Minds avsnitt som jag precis såg, en som födde i slutet 3 veckor tidigare än beräknad MEN när de sedan visade barnen var det lite väl för stort för att födas så tidigt det var nog en månad gamal inte skrynkligt och blåt, hrm konstigt vem kan tro att de vill använda en så tidigt född liten bebis i en filminspeling om Mord ???
Fast när man har sätt en sånt avsnitt ensam tittar man lite extra så att alla fönster, dörrar osv verkligen är stängda och låste sen får man sitta här en stund och sen somna till TV i sovrummet helst tittande på någon hemst kärleks film med ett äkligt bra slut så man sover riktigt gott.Iverkligheten ser det ut så att jag väntar tills jag vet att CSI Mami börjar lägger mig då ser till försa reklamen för att sedan inte minnas mera försenvid 3 tiden på natten då jag vaknar av bruset och stänger av TV:n.
I morgon är det meningen att vi ska till Min pappas morbor ovh grannens svärfar/far /farfar han fyller 65 blir alltså gubbe men med det rådande väglaget så vet jag inte om jag vill bege mig ut i skogen på skottad mark för att hälsa på honom då är det bättre att vi åker dit en annan dag.
Svärmor ska hit i morgn oxå lillbrossan till Niklas ska på fest i Lövestad av alla ställen tur för henne att vi bor här så att hon kan vara här när han är där för det går ingen kollektivtrafik mellan Lomma å Lövestad som inte innebär en massa byten å att gå en bra bit.
Eh hon han gott vara här och titta på lets dance med mig å casper N kommer nog sätta i hop sin nya fungerande dator. Så har han en som fungerar oxå, jag tycker ifs at han redan gör det men men han säger nej å det är inte jag som sitter där så egentligen vet jag inte det.
så nu ska ja surfa runt lite till
ha det bra i snön jag sitter inne å väntar på våren den kommer jag lovar man får bara ha lite tålamod :-D
Kram å god natt!!

Inga kommentarer: