fredag 20 februari 2009

jag gillar verkligen inte detta vädret!!!

mot mina önskningar så har det kommit ännu mera snö, var hos pappas morbror på 65 års kalas innan i dag och det snöa å snöa skit så jobbigt, gillar verkligen inte snö.

Kalaset var roligt och det var lagom med folk grann familjen och min pappa med sambo, vi ( niklas körde) hem vid 19.30 för svärmor och lillebror till niklas skulle komma lillebroren skulle på fest i Lövestad av alla ställena som finns å hon skulle agera taxi, ligger just nu i soffan och slapp tittar på vårt magra utbud av tv kanaler.

Lille broren hade med sig 4 kompisar hit och de satt här å drack lite öl innan festen casper bänkade sig med den å vad med( han fick dricka vatten) som han stormtrivdes, så sa marcus om 10 år får du vara med åh sen såg man han tänka på hur gammal han var då å utbrast skit då är jag skit gammal (då ska man tillägga att det skiljer 10 år mellan niklas och marcus) tack marcus jag är skit gammal :-D

Själv ligger man i sängen och bloggar har faktiskt inte gjort det innan det är inte så lätt man missar knapparna hela tiden.

I morgon ska jag fört på handboll med casper för att sedan skotta runt huset, casper ville det jag lovar.

nu ska ja hal glo lite på tv innan ögonen ger med sig

god natt å sov gott

Anna

Inga kommentarer: