söndag 15 februari 2009

söndag

ja då är denna helgen avverkad oxå, har haft det riktgt trevligt.

Planen var att bara dricka en flaska vin i lördags å slippa bakfyllan, vad tror ni hände jo anna vaknade med skalle bank ändå men men jag slapp i allfall illamåendet.

Nästa vecka börjar det sk sportlovet och Anna ska inte sporta ett dugg städa/tvätta och plugga. Men det ska vara skönt att slippa ta sig till Malmö i allfall.

På onsdag ska jag åka med ambulansen i ystad det ska bli roligt så jag måste gå i genom de frågeställningar vi ska ha med oss på praktiken, eh det är lätt glömmer ja det frågar jag mannen sen :-D

HA en bra söndags kväll själv var egentligen planen att titta på Beck men jag orkarde inte med en film i dag ska snart natta mig och ligga å halv sova och titta på ngn kul serie

Anna

1 kommentar:

mia sa...

Såg i din profil att du gillar filmen Leon. Det visste/trodde inte jag att du hade så bra filmsmak ;)
Ha en fin söndagkväll, och vecka. Kram!