måndag 23 februari 2009

praktik, ikea och ljus party!!!!

i går var jag så trött så jag inte orkade att skriva något, just nu sitter jag före praktiken och ska sammanställa går dagen.

I går var första praktiken vilket var väldigt informationsrikt och väldigt trevligt men ingen som hade någon aning om vad jag skulle göra men men har försökt att klara ut det.

Efter praktiken så åkte ja hem för att sedan hela familjen åkte till ikea för att fixa till Caspers skrivbord, så nu är det färdigt det blev jätte fint, foto kommer!!

SÅ blev det hem, å i väg till light party kom hem vid 21.30 å då skulle jag läsa igenom mitt arbete i informations och processflöde det var färdigt skulle bra läsas igenom och fin putsas lite.

Så när ja kom i säng så var jag så trött så jag inte kunde somna frös som tusan och kunde inte slappna av så med mitt termotäcke och niklas duntäcke så blev jag varm och kunde somna så man var rätt så mör när klockan ringde i morse.

ha det så jätte bra så hörs vi

Anna

Inga kommentarer: