söndag 22 februari 2009

dagen då jag skulle stannat i sängen

Denna dagen var nog meningen att jag skulle stanna inne med en skottsäker väst.

Den började med att Niklas fick jobba över kom hem en timme senare än vanligt.
Sen bestämde vi att vi skulle åka till Ikea vi = Jag och Casper.

Mot mina principer så blev det lunch på MC-donalds trodde jag vem plånbok hade jag med mig om inte Niklas, HUR kunde det hända?? ingen aning

hem igen 30 min hem å 30 min till staffanstorp

Så på ikea gick det bra casper löd å var jätte duktig.

Sen åkte vi till pappa för att låna hans datorskärm, tangentbord å högtalare till vår kassa dator som barnen ska få leka med ja han använder inte de det stod i källaren

så hem väl hemma så visar det sig att det fattas en sladd mellan skärmen å datorn och att tangentbordet är gamalt så det är fel koppling till det tack tack å att skrivbordet som vi hade med oss hem var ett överskåp som vi INTE skulle ha å att vi beslutade för att han det i allafall, kan jo vara så att Tuva terroriserar Caspermkt att han behöver ett skrivbord själv å då kan få ett överskåp på sitt :-D om si s å där några år

Ska till ikea i morgon å fixa ett nytt skrivbord som tur är så är det inte så dyrt 300 kr å sladdar å tangentbord har förmodligen grannen som vi kan låna till lönen kommer TACK!!!

nu ska jag se beck tror jag sedan är det praktik i morgon

KRAM Anna

ps dagen slutade med att Niklas somnade kl 21.30 framför Beck Casper min ängel somnade för första gånen själv inne på sitt rum innan har han somnat i vår säng och vi har burit honom till sin sen. Han sa att jag fylttade på sängen och det gjorde att han kunde somna där, VARFÖR har jag inte gjort det innan :-) och nu ska jag somna till TV:n i sovrummet. Niklas gillar inte att vi har en TV där men sen gillar jag inte att han spelar så mkt WoW så då är det pett jämnt eller hur??

Ds

Inga kommentarer: