måndag 16 februari 2009

städar dagen allan

I dag har vi städat köket det tog 5 timmar, nu låter det som om vi aldrig har städat det innan men i dag gjorde vi en jule städ, ut med allt torka alla hyllor, ut med spisen tvätta bakom under brevid i och mellan. :-) om organisera i hyllorna så att det får plats med mera. Allt detta tog faktiskt 5 timmar för Niklas att göra. Då undrar ni vad jag gjorde jo jag tog ut allt i sovrummet å vädra å damma å torka osv rensade garderoben så nu får vi plats med allt och städade Tuvas rum då en sån stor städning där allt dammas å skuras å alla sängkläder bytas.

Sen hämtade vi barnen å de såg ingenting det måste betyda att det inte var så jätte stökigt från början eller??

Nu ska jag fortsätta att göra lite i ordning sen ska jag få Niklas att hjälpa mig med saker upp på vinden så att vi får ännu mera plats, det är bra med plats.

Ha de bra kram

anna

1 kommentar:

mia sa...

Hej syster!
Ang BH för barn: http://miasfortunecookies.blogspot.com/2009/02/ica-maxi-sexiga-underklader.html

Jag tycker självklart att det är HELT SJUKT att någon tillverkar och t o m säljer underkläder i spets för barn. Mitt inlägg skrev jag med sarkastisk ton, det hoppas jag att du förstod. De två företagen som jag nämnde American Apparel och Sisley är två klädmärken som anses ganska coola, men deras kläder är 'sexiga' och finns i barnstorlekar. Deras reklam är helt sjuk, typ en minderårig tjej (15 års åldern) i genomskinligt linne som suger på fingrarna. Men det är det inte så många som skriver om för det är 'mode' och inte ICA maxi.