tisdag 10 februari 2009

fick en förtidig alla hjärtans dag present av min man.....

sov morgon tills jag vaknar av mig själv/ telefonen ringer å man känner då att ens blåsa håller på att spricka bäst att gå upp.

Sen knackade grannen på dörren men en massa försmå kläder till sin dotter som min kan ha sen typ om jätte många år men ändå. TACK SÅ MKT!!!!!!

Nu ska jag njuta av tystnaden i huset och försöka göra lite nytta med skolarbete. Har ett som ska vara färdigt på fredag och ett som ska vara färdigt mån vecka 9 å två som ska vara färdiga vecka 12 så här finns att göra.

Återkommer kankse sen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då måste du ju göra av med alla Tuvas gamla kläder *hint hint* ;)

Anna sa...

ja det är bara att ta dit underverk och komma hit här finns det mesta men först till kvart för att det är många som vill ha / köpa.