torsdag 12 februari 2009

snö å ett bra studiebesök!!

När man vaknade i morse såg man att det hade snöat lite till TACK !!! [not]

Färden till dagis gick bra å lämningen gick bra å färden gick bra till buss hålsplatsen men sen ..... jag missade bussen -jävla skit asså!!

Men just i dag gjorde det ingenting, för vad hände jo det döck upp en buss med byte i dalby till Malmö som tog mig dit i tid, mirakel kallas det eller ut välj själv.

Så till studiebesöket jo det var bra vi tittade på analyser om PASIS och Melior såg på hur mycket sjukfrån varo det fanns i hela Region Skåne i januari månad och andra små trevligheter, fastdet ända jag inte kunde sluta titta på var föreläsaren händer det är en sån arbetsskada såg ett litet snett finger och genast tänker man "Hur kan det komma sig" " vilken sjukdom kan hon lida av" jag kom fram till efter noga analys av alla fingrar att det förmodligen rörde sig om ledgångs RA, oki vissa delar av besöker var lite mindre roligt så då får man titta på föreläsaren å verka intresserad i allafall.

Nu har jag en A4 sidan om frågor angående den nya patient datalagen som har trädigt i kraft att bita tag i , någon som känner att det värkar jätte kul så gå in här : http://www.socialstyrelsen.se/patientjournal

tyvärr blir det ingen tjej middag i morgon pga av sjukdom nu får man inte hänga läpp för det så att Sonja får mera dåligt samvete det ska bli mysigt att gosa med familjen oxå de [Niklas] tycker det ska bli så mysigt med Let´s Dance yeh right eller hur?????

Ha det toppen

Inga kommentarer: