söndag 1 februari 2009

söndag = bakis dag

har precis börjat känna mig som människa igen efter gårdagens examensfest som var trevlig ända till slutet, fast vad som hände då går man inte in på här.

Drack inte så jätte mkt men min kropp tål uppenbarligen inte alkohol har legat däckad tills nu skulle gå på tupwere pary kl 15 men då mådde jag så illa att jag inte kunde ta mig ur soffan var tvungen att lämna återbud, vilket är emot mina principer men men det är inte sjyst att gå dit se ut som ett lik och vara nära att kräkas hela tiden, det är tråkigt för jag hade faktiskt sett fram emot att träffa Carina i dag.

Och det som är det värsta är att jag r jag som har druckit minst och det är jag som ska köra hem men räknar man alkoholen plus tiden mellan det sista intaget och när vi ska köra så ska det inte vara någonfara, för det är inte bara dåligt att inte tåla ngt alls det betyder att efter 2 glas vid vid 18 tiden och 2 drinkar med så lite sprit att bartendern frågade om det var lönt så ska det inte vara nånn fara.

Brukar inte dricka alls i vanligafall och nu vet jag varför ja har tagits det beslutet det är inte lönt, man blir bakis och mår skit dagen efter och så gott är det inte med vin.

Jaja det är mer än 12 timmar sedan jag sluta dricka och vi ska inte köra hem försen om ca 6 timmar så det ska vara lugnt

Nu ska jag underhålla mina barn lite och ge tillbaka de tjänster som Niklas gav till mig i morse när jag ville ha vatten å han sprang upp å ner från trappan hela tiden å servera, ha sa att han gjorde de enbart för att han älskade mig så mkt, vilken tur man har :-D

Anna

Inga kommentarer: