torsdag 19 februari 2009

Ambulansen

I går onsdag var jag på ambulansen(transport) i Ystad, vet var att göra tror inte att vi satt ner mer än fikan och lunchen och det tog i å slog i hop. Började kl 7 och slutade halv 5. Var så trött när jag kom hem.

Vi var och hämta på lasarettet i ystad lämnade i Kristianstad, åter till ystad frukost ( kl 10.30) en nu tur fick vi skulle vara i Malmö kl 13 ingen fara trodde vi så ringde SOS i gen och vi fick en nu tur skulle lämna en på klinfys i Lund sitta där under undersökningen för att sedan köra tillbaka till Ystad och sedan till Malmö, jag fick vara med på undersökningen det var roligt, fick se deras Riis system och hur kamera fungerade och hur de gjorde å tänkte men undra hur de andra tänkte när jag (ambulans klädd) följe med denne stackare överallt.

Kom hem vid 18.15 tiden maten var färdig och det var jätte god, TACK älskling!!!

 

Nu ska jag fortsätta med mitt bröd som troligtvis kommer att hamna i slasken tyckte att det kändes som om de inte hade jäst som det skulle men men får baka ut det å smaka vem vet det är kanske jätte gott ändå

Kram Anna

2 kommentarer:

mia sa...

Blir lite nervös av din inledning "Igår var jag med ambulansen" ;)

Anonym sa...

har du viraltrafik? en tipsfunktion för bloggar som gör att man hittar nya läsare. man kollar på några sajter, skriver in en kod som man får på dessa sidor och sedan kan man registrera sin blogg och få många fler läsare. testa denna länken:
http://www.viraltrafik.se/?hundramia

funkar bra faktiskt!
/syrran