lördag 23 maj 2009

väldigt upplyftande

när jag skulle bli avlöst på vaket igår så kom det in en tjej vi småpratade lite och av ngn anleding så kom vi in på utb det visar sig att hon har gått samma utb som den jag går nu men hon var den första kullen, hon hade inte fått ngt jobb och hoppades på att de hade ändrar i utb lite. hem det var jo upplyftande. intalar mig själv att de har ändrat jätte mkt och att vi visst får jobb när vi är färdiga, okej hoon sa ifs sen att hon sökte innom regionen och att de hade anställnings stopp då så det var jätte svårt att hitta. Jag hade inte tänkt att söka mig innom det så det går jo säkert mkt bättre för mig. ( man kan jo alltid hoppas)

ska på tjej middag i dag ska bli jätte mysigt och roligt några av dem har jag inte träffat på flera år ja i allafall en.

Ha en bra dag

Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk inte på att hon inte har fått jobb, gäller att var tuff och det är du och du kommer säkert att få jobb oroa dig inte.
kram

Anna sa...

tack för dem värmade komplimangerna, ja det är jo klart att jag får det eller hur!! man är jo bäst ;-) Kram