måndag 18 maj 2009

.......

kläderna ligger fortfarande i en hög å kallar jag gör som barnen stänger av det örat :-)

Sitta vak var inte så farligt i dag för grannen kom in med en baouta hög med skvaller tidningar precis innan jag skulle gå TACK!!

Hade med mig kompendiet om manligt och kvinnligt ledar skap som vi ska läsa å skicka in tankar om, jag jag vet det skulle varit inne för ett bra tag sedan, men min lilla dotter har bestämt sig för att göra allting samtidgt dessa veckorna å sen inte somna försen vid 21 -21.30 tiden på kvällarna.

Mednas jag läste å anteknade så hörde jag tidnigarna ropa -läs mig jag är mycket roligare, jag har allt nytt om victoria å daniel åh jag har allt om melodifestivalen, åh jag har det nyaste å senaste om det absoluta nyaste å bästa om allt.

Jag gav vika å ett dussin tidnigar senare så blev jag avlöst.

I morgon ska jag först vara i skolan mellan 9 och 12.15 för att sedan åka hem å sitta där igen, det är faktiskt skönt när löne inbetalningen kommer, å det är väl det ända.

Nu ska jag natta mig klockan ringer oförskämt tidigt i morgon är redan trött. BLÄ!!!!

natti natti

Anna

Inga kommentarer: