måndag 11 maj 2009

återbesök hos ortopeden på USiL

vet ej om jag ska skriva om det gick bra el dåligt, hon klämde å kände mestadels på underbenen så jag började att ana att hon hade något i tankarna.

Sen fick Tuva gå lite fram och tillbaka, å så kom dommen. Jag tror att hon har en underbens fraktur en liten inkilad som är svår att se på rtg. Men de rtg om i alla fall å det visade ingenting.

Antagligen har frakturen lagt sig perfekt å läknings processen redan satt igång sa hon, å allt var då jätte bra om det var så.

Ny tid igen om ca 10 dagar å så skulle vi ringa om det var ngt innan dess.

Hon sa doktorn alltså att Tuva har en jätte hög smärt tröskel å att hon är överörlig, det sista har jag vetat länge å det första har jag anat.


Hon ska då vara hemma hela veckan kan testa att vara på dagis en liten stund på fredag å se hur de går men annars hemma hela veckan å vila hur nu man kan få henne till det är jo en gåta. Än så länge har de gått bra med dvd å muta med glass men nu börjar hon att tröttna trodde inte att hon skulle göra det.

Nu ska jag lägga mig sov så gott alle sammans

Anna

Inga kommentarer: