lördag 16 maj 2009

dagen i bilder

I dag har man haft att göra, vaknade i morse ovanligt sent för att vara här, hon var väl 7 ca, å jag vaknade av att det var så tyst alla sov hrm hrm, jag kom snabbt på bättre tankar å somnade om 30 min senare så vaknade jag till igen och då satt cappe upp å tittade på morgon teknad i sängen men ingen Tuva hallå!!!! när cappe var på väg till toa så fråga jag honom om hade hadde lust å se om T sov, de gjorde hon. Detta r inte ett vanligt fenomen.

Dagens planer var att hitta på ngn med barnen så att N kunde sova för att vi skulle iväg på kvällen på midag och slager kväll och att han ska jobba i morgon igen.

PLANEN var Folkets park de skulle vara en barncirkus vid 12 å jag tänkte att det var lagom kul för barne och att det var ute alltid bra att vara ute.

Vi packade å åkte iväg mot Malmö väl inne vid folkes park börjar det ösregna JAHA!!!! det blev Malmö museium i stället. Fram med GPS:en och hoppas på det bästa. ( helt ärligt så hade jag faktist en liten aning om vart det lågn någon stanns).

När vi kom fram utropar Casper
-Mamma du hitta!!! Give me five, yeah!!! hihihi, att han redan har kommit underfull med mitt extremt dåliga lokalsinne .

Tog lite bilder med mobilen, lite mörka för jag har ingen dunder ny med blixt å sånt



I dag har det varit riktig syskon kärlek med allt var det innebär, skratt, kramar, å slagsmål =)

Nu ska jag natta mig

Det väntar nya utmaningar i morgon planen är att städa å tvätta, är barnen för strits lystna å har energin påslagen kankse vi åker någonstans, annars kan en promenad göra susen oxå

Anna

Inga kommentarer: