söndag 17 maj 2009

Tonår light

tror att min son kommer att sova länge å äta mkt när han kommer upp i tonåren, hon sover fortfarande okej han somnade vid midnatt i går på väg hem från farmor och farfar, där vi tittade på Eurovision song contest, vi åkte hem i röstningen. Det gjorde inget Ingen kunde komma i kapp Norge ändå =)

Tuva hon vaknade först vif 5.30 tiden men jag tog in henne till mig och hoppades på det bästa, oh det gick *jippie*

Igår går kväll var även hennes faster en stund hos hennes farmor och farfar hon skulle på fest å sen ut å dansa, de sa på skoj om tuva skulle med och träffa pojkar, tuva sa direkt JAA balle ( gabriel hennes bästis). å sen var det inte mer med den just då. Men sen frågade hon när hon å sandra å åsa skulle dansa med balle, så gulligt så

Ska nog väcka min mini tonåring nu för jag tänkte att de skulle rastas på skånesdjur park i dag för att sedan vara så trötta i benen så att jag kunde städa lite, å de inte stör en. Bra plan va????

ha det bäst

Anna

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Visst låter det som en toppenidé att rasta barnen. Vårt problem brukar bli att de somnar redan 18 på kvällen, alltid, och därför vaknar innan tuppen.
Ha en härlig dag på Skånes djurpark.

Therese sa...

skönt att rasta barnen=) Isak kommer nogbli frym som tonåring..han är redan envis som synden..

Anna sa...

dessvärre vaknar Tuva innan tuppen när hon än somnar på kvällen å sen är hon dödstrött dagen efter å grinig å dann.

Envis som synden är hon redan.Sonen är vaken nu mamman tyckte att 10 var sent nog. mutade med skånes djurpark för att få upp honom :-)