tisdag 12 maj 2009

jävlar osså!!!!

nu äntligen hade jag tid att sätta mig ner med projekten som ska göras till skolan å vad händer, jo den gratis variant, prova på i 30 dagar som man oxå kan kalla det vi jag fått av skolan fungerar inte, så nu sitter jag här.

Kan givetvis fundera lite på manligt och kvinnligt ledarskap men just nu är jag bara arg grrrrr

Bilderna från Norge som jag har utlovat kommer tyvärr inte jag glömde att fotografera där uppe å när Johan, Niklas å barnen åkte till vetenskapslandet så glömde Johan min kamera i bilen. så det blev inga foton kan vara att han tog med mobilen ska se om jag kan få honom att msn:a några bilder så fall.

Nu ska jag fortsätta sura ett tag för att sedan sätta tänderna i ledarskapen.

I morgon ska Tuva till öron läkaren, vi kan lika bra skaffa ett klippkort till henne. Men denna gången är det inte så allvarligt det är ett rutin besök som de har med de barn som har rör in satta och det fick hon för ett år sedan.

Efter det ska jag till mamma min där min syster är tror att det var i julas jag träffade henne sist, helst sjukt. Hon bor i Stockholm har övergivit oss på det sättet fy skäms Mia ;-), men i allafall det ska bli roligt.

kl 21 kommer grannen in vi ska se när Marlena kvalar in till på eurovision song contest finalen på lördag heja heja, hennes dotter kommer med å min son ska oxå se det Niklas springer glatt över till hennes man med en film. Kvällen räddad för oss alla :-D

ha det så bra

Anna

Inga kommentarer: