måndag 11 maj 2009

Hemmai skåne igen å en bil rikare

Resan gick bra hem barnen är helt fantastiska när det gäller det, de klagar inte å de tjatar inte.

Vi kom till Lomma vid 17 tiden Niklas hade missar första perioden i hockeyn hujeda mig, tur att det finns radio sporten å att det inte hade hänt något speciellt 0-0 stod det då. Ni som inte följde så blev det 4-2 till Sverige å en brons medalj.

Jag gick till pappa å hämtade hans bil som vi ska ha ett tag han har köpt en ny(begagnad) å behöver inte 2st, vi tackar pappa för att han är en lite shoopeholic.

Idag ska jag å Tuva ta tag i det tvätt berg som alltid infinner sig efter en resa, å så ska vi städa bilen å jag ska erkänna jag känner inte för ngt av det. kl 15 ska vi vara på ortopedens mottagning på USiL och titta på Tuvas höft, hoppas att det innebär att hon kan återgå till förskolan i morgon för jag behöver verkligen ta tag i skolarbetena. Får sitta i kväll å i morgon kväll å alla andra kvällar för del delen oxå.

Kan hälsa min mamma att resa genom Göteborg är ingenting jämfört med Oslo, för att jag har nämligen kommit på varför Norge är ett rikt land de spar in på vägskyltningen så man är absolut ingen aning om var man är å vart man ska någonstans.

Å nu var det vägarbete med följa oranga skyltar mmm men var är dem ????????

Nu får man väl ta tag i livet här å göra ngt vettigt innan vi reser till Lund, ska föresten dit igen i morgon med då i skol syfte.

tack å hej leverpastej

Anna

2 kommentarer:

mia sa...

Grattis till bilen! :)
Jag ska filma imorgon här i stockholm, så jag åker först på eftermiddagen. Men onsdag låter toppen.

Anna sa...

tack, oki men vi ses på onsdag som planerat.