lördag 9 maj 2009

Ensam

jag å Agnes å den lille Dawid, männen å barnen, Casper, Tuva å Patrick är på ett vetenskaps land å har roligt men eftersom ett är så sabla dyrt här i Norge så blir det att bara en förälder som följer med eller går det loss på ett par hundra enbart för inträdet så kan man jämföra det med Malmö museum som tar 40 kr 20 med csn kortet, å gratis för barnen.

I morgon så beger det hemåt, tidigt Niklas vill vara i Lomma innan 16.15 då brons matchen i hockey börjar vi sak äta middag där å sedan ta med pappa bil hem. ÅH tack pappa vad hade jag gjort utan dig EN JÄTTE KRAM!!!!

nu ska jag försöka att gå igenom lite skolarbete så jag slipper i morgon kväll,

ha de så bra

jag lovade bilder men jag har glömt att fota men nu skickade jag med kameran med Johan så ska vi se om det blir lite bilder att lägga ut.

Anna

Inga kommentarer: