onsdag 20 maj 2009

avslutning

hade vi en egen i dag i skolan satt i pildammsparken å åt gott och vissa drack gott med inte jag skulle jo köra hem sen å hur bra hade det annars sätt ut om man hämtar barnen på dagis lite halv lullig, nä inte så jätte bra eller??

Just nu är kl 21 och båda barnen är vakna tror att de känner på sig att just i dag hade jag en önskan om att bara ligga å tjura i soffan.............. jaja de somnar väl någon gång det är ifs en röd dag i morgon vilket innebär att de är lediga från dagis å alla plikter.

Själv ska man sitta vak igen på fredag tänke att jag skulle försöka att lura bort det till någon anna är faktiskt hellre ute å jobbar, å eftersom jag inte är så förtjust i just människor som dör så tro fan att han kommer göra det när jag är där eller hur???

nu ska jag titta på tv och hoppas på att Tuva å casper kommer på bra tankar = att somna å sova länge i morgon.

föresten så vaknade jag å Niklas av ett jätte åskväder i morse tror att vi satt oss upp samtidigt å niklas sa typ WOW vilken knall å tänket snälla låt det komma ett jätte åskväder det är typ såååå häftigt å jag tänkte måtte det gå över snart å kröp upp till Niklas men där fick jag inte ligga länge en liten Tuva var oxå lite rädd å kom trippande ville ligga bredvid mamma å pappa. Casper har ingen aning om att det har åskat i natt, hon sover igenom allt han.

god natt

Anna

Inga kommentarer: