fredag 8 maj 2009

lite minnen

När jag körde upp till Norge så fick jag lite flash back sen jag var liten å min mamma, syrran å jag skulle upp till Lidköping.

Jag skulle för första gången köra genom Göteborg själv, mannen sov, å ingen GPS igång.

I vilken fil skulle man nu ligga i, var skulle jag egentligen nu?? Oslo? Malmö? Hisinge? många frågor många bilar SKIT!!!!!

Kan förstå att mamma tvingade oss att vara knäpp tysta från den stund hon såg skylten Göteborg till det hon var på trygg mark igen ett par mil efter Göteborg.

Blev lite svett ett tag men kom rätt å sen några mil senare avslöjade Mannen för mig att han inte hade sovit å hade full koll på vad jag gjorde, tack för det televerket!

Nu sak vi se om vi kan komma överens om vad som ska göras å när, vill att Tuva ska bli trött så att det yrvädret vill sova men det dröjer väl, hon fick en lång middags sömn men hon var sååå trött somnade vid 22.30 i går å vaknade vid 6 i morse, hon glömde det kapitlet om sovmorgon å trötthet efter en resa.

ha det så bra

Anna

4 kommentarer:

mia sa...

haha! jag kommer ihåg det :)

Anna sa...

de minnena är svettsade fast i minne hihi

Anonym sa...

Ja då kan du/ni förstå min svettiga panna och stelt stirrande blick..... Puss på er båda, mamma

Anna sa...

jadå det kan jag mycket, å jag ska bara rakt fram hela tiden å inte byta några filer å sånt jobbigt.