söndag 19 april 2009

vilken helg

i fredags så var en kompis här med sin kille som man aldrig har träffat, han fick mer än godkänt.
Med tanke på hur mkt alkohol det gick åt så tror jag inte att han mådde så bra efteråt *ler*

Lördagen spenderades med att gå till VC på öppet hus, det är en rätt så bra bit dit, så det tog väl ca 3 h med två gående 6 åringar ja de var en pärs, Casper han är så logisk jag orkar inte gå gnäller han men när jag säger du kan springa före till den lekplasten å leka om du vill så blir det fart på honom kan ni tro he he logist eller?


På kvällen blev det middag i Lomma hos svärfar å svärmor, Tuva ville så gärna träffa farmor å vilken farmor säger nej till det??


söndagen började med sovmorgon så skönt, på eftermiddagen var det kalas hos grannen för att avslutas här hemma med gilllning det var trevligt å gott alltihop.
Morgondagen var egentligen meningen att jag skulle sätta mig å rätta rapporterna men min dotter tyckte att feber å hosta hela helgen var roligt så hon får vara hemma med mig i morgon tror ifs inte att hon tyckte att det var så roligt men hon har gjort det i allafall, stakarn.

Nu ska jag krypa upp till min make å sova gott i gott gott

god natt

Anna

Inga kommentarer: