måndag 27 april 2009

den tråkigaste dagen på hela månaden

är den man betalar räkningar på, man trodde att man hade pengar sen kom räkningsbetalnings dagen eller hur man nu kan kalla den. så trist men ett måste.

deklarerade i dag ett litet större nöje denna gången än förra så jag får tänka på det i stället. :-D

i morgon är det skola ska ta bussen dit det är sjukt länge sedan jag gjorde det det känns konstigt å tidigt bussen går 7.05 bilen går 8 liten skillnad kan man väl säga men anledningen till att jag tar bussen är destu bättre.

Ett bio besök å restaurang besök med mannen han ska hämta mig i malmö, vi ska se män som hatar kvinnor. sedan middag på än så länge hemligt ställe å allt utan barn, present från mannen till mig. TACK.

känns ifs lite bisarrt att få present när man har delad ekonomi det kommer från samma kassa men men tanken är god å det är det jag gillar och tycke rom och bryr mig inte om konstaden.

Nu ska jag försöka sova i värmen i sovrummet i mitt hus blir det helt sjukt varmt har stäng av värmen å det märks inte haft den på 15 grader jätte länge nu ingen skillnad hoppas att det kommer att märkas på elräkningen annars vet i katten vad jag gör.

god natt återkommer i morgon mätt å trätt.

Anna

2 kommentarer:

mia sa...

Vad mysigt med bio och middag! såna presenter vill jag också få! Låter som en bra uppföljning på "månadens tråkigaste dag"

Anna sa...

ja det var det, så mysigt så. sånna presenter är bra skriv det med stora bokstäver på önskelistan när du fyller år .-D