måndag 20 april 2009

måndagen då jag skulle få jätte mkt gjort

men så blev inte fallet, åkte till Bo Ohlsson med halv gnälliga och sjuka Tuva, hittade lite smått å gott sen var det hem å lunch och hämta Casper på förskolan för att bege sig till frissan med de två busfröna.

Efter ett bra besök hos frissan å två nöjda barn den ena med lila å gröna prickar i hela håret och den andra med tre jätte breda ränder av guld, blått och grönt i håret begav vi oss till bibblan casper försvann snabbt in bland böckerna och läse å var hittade jag honom om inte vid uppslags verken han är förgo han. Tuva lekte vem tar vem med mamma genom hela bibblan, grr så arg jag blev hon avslutade det hela med att bajsa och jag hade inte ngt att byta med.

När vu kom ned till cyklen hade kärran fått punka så jag gick å lämnade den till cykel lagaren för att sedan gå till konsum å handla blöjor å tvättlappar, ja det behövs jo förr eller senare ändå. Tuva blev bytt på ängen. Hon tyckte nog att det var lite konstigt för att hon ville inte ligga stilla.

Att gå hem var det inget tal om för om ni hade sätt mina blåsor på fötterna hade ni förstått, de som hittade på att mina fötter skulle se ut som de gör, var nog inte tjej.. AJ Aj, niklas fick hämta barnen på väg hem från sin utb som tur var så var det när tuva var ny bytt och vi skulle gå till en liten lekplats för att vänta på honom.

Vilken eftermiddag.

i morgon blir det lång dag i skolan till 17 tur att man har bilen.

sov så gott

Anna

Inga kommentarer: