lördag 4 april 2009

lite sommar i dag

i dag har det varit sommar i luften och helst plötsligt känner man sig harmonisk å glad vad lite sol å färger kan göra.

varigt på lördags kul med Tuva i dag å grannen med barn, hon är verkligen helt annorlunda sin storebror, de har en form av solo där ett barn eller fler visar upp ngt för de som är där, min köra dotter ställde sig framför alla å hittade på en sång om äpplen den gick väl så här, äpple, äpple och så lite med händerna å en teckenspråk för äpple en massa gånger, hon är 2. Hel impad av henne hade själv inte vågat ngt sånt.

Annars har vi varit ute hela dagen i dag eller bara myst här inne hon har fått titta på film å ätit godis å popcorn. tror att hon har tyckt att livet var toppen just i dag.

I morgon ska vi till min mamma med man å äta där, ska bli mysigt hoppas på en fin dag så vi kan vara ute, men enl smhi ska det inte bli så bra som i dag, men de har haft fel förr får hoppas på det för jag behöver en dag i solen till för att få energi till att plugga nästa vecka. Ja ja man få rjo plugga ändå men det känns lite bättre när man har lite solenergi i kroppen.

nu ska jag återgå till soffan och slappa lite hoppas på att Tuva bestämmer sig för att sova länge i morgon med sånt gillar jag

tack å hej leverpastej

Anna

Inga kommentarer: