onsdag 1 april 2009

onsdag

varit i skolan hela dagen och kämpat med databaser de går faktiskt bra mot förmodan, men nu är man trött.

Längtar så att att jag är färdig så att man kan flytta från huset, ska bli skönt men var ska vi bo??? JAJA det kommer nog när DET huset kommer så vet man.

Ska ut å äta med klassen i morgon det ska bli roligt, se dem i en annan roll än studiekompisar.

Så efter skolan ska jag till mamma för att göra mig i ordning sen till Casa Mia mums ska bli gott, har lånat min pappas bil så N kan göra ngt med barnen det ska jo bli varmt å en perfekt dag för en tur till djurparken.

I helgen är jag och Tuva ensamma N och C ska upp till min farbror och gudfar till C, meningen var att de skulle pilka på isen men även dit har värmen och våren kommit så isen håller nog inte.

Men en grabb tur är nog aldrig fel hoppas att de har roligt ändå.

Inga kommentarer: