söndag 26 april 2009

nu är jag mör

i benen å i fötterna avslutade denna helg med en mega promenad. den tog 4 timmar å min son gick i 3.55 strong gjort av honom å inget klagande allas, tror att det var att vi hade lite lockbete i mellan åt först mata ankorna sedan Lions familjedag. å sen hade vi följe med Tuvas bästa vän som hon kallar honom till hans förskola som oxå är Tuvas förskola och de lekte tills mamman kom, ja det är söndag å han är på jour förskola. så han tyckte det var såååå roligt när tuva å han såg varandra i folkets park så de kramade nästan i sönder varandra.

så nu efter 2 smörgås tårtor å 2 kladd kakor å ett år äldre senare så känns det som om jag behöver gå minst 4 h om dagen i en vecka för att bli av med helgens frosseri. Nä jag har inte ätit så mkt bara gjort det själv å ätit lite men firar man så firar man så lite ost bågar slank ner mums, tycker jag å tuva å Niklas men Casper klöks när man häller upp dem å vill helst att man ska äta det i andra rummet.

här är lite bilder?


present från barnen, blommorna alltså. (casper ville så gärna fota dem)

tuva hjälper mamma i köket.

Inga kommentarer: