torsdag 26 mars 2009

var har hela denna vecka tagit vägen

vet om att det är jätte längesedan jag har skrivit jag har varit fullt upptagen med att göra ingenting, jag som skulle städa å tvätta undan å göra lite skolarbete denna veckan, å nu är det torsdag å här sitter man med allt kvar, hur kommer det sig?

Tja en dag gick åt till att vara på VC å jobba en sista dag, en annan till att vara på BVC med Tuva å onsdagen spenderades med att vara på utvecklingssamtal med Tuva, sedan att fylla på föråden med mat och blöjor, sen var det dags att hämta barnen.

I dag ska jag städa det har jag beslutat mig för lagt fram alla kläder här i hallen för att de ska vikas å så tvättar jag lite.

De ska börja att pott träna tuva på dagis hon hade visst visar intresse för det så de ville utveckla det, tycker jag är bra. så dit med extra byxor och trosor, Vi behöver fler trosor märkte jag, vi får se hur detta utv annars får man inhandla flera bara det är ändå billigare än blöjor.

Nä nu känner man hur kläderna kallar på en å hur tiden denna dagen också kan springa i väg å man inte har gjort ngt.

Ha det bäst.

Anna

Inga kommentarer: