söndag 29 mars 2009

Myshelgen förvandlades snabbt till sjukhelgen

I fredags var det dags att vi firade vårt 8:e år tillsammans så svärmor och svärfar passade guldklimparna och Niklas å jag åt mys middag.

Förrätt:
avokado fyllda med en räkröra vi glömde rödlöken men ingen av oss orakade eller kunde åka å köpa en.
Huvudrätt:
Fyllda gigantiska lövbiffar med pepparot och en jätte mumsig sallad

Efterrätt:
Det var jo ändå en årsdag så lite syndiga fick vi jo vara å toppade med en hallonpannakotta. mums

till detta drack vi rödtjut å sen somnade vi gott vaknade supertidigt på lördagen typiskt så är det alltid när barnen inte är här.

åh då var jag sjuk, mådde skit ont överallt å trött som tusan, däckade efter robinsson sen på kvällen,i dag åkte N till jobb för att komma nästan lika snabbt hem igen, han var magsjuk.

Jag mår bättre i dag "tvingade" mina barn att titta på piff och puff hela morgonen samtidigt som man låg i soffan och var as trött vid 12 tiden såvar jag piggelin igen å det blev lunch för, sen kom mannen hem å stupade i säng.

Nu ligger son och man och halvsover i vår säng, Casper gillar inte när pappa är sjuk då vill han vaka över honom ligger kloss intill, Niklas tycker det år ok för att han är så snäll, ser till så att pappa har det bra å är inte i vägen bara super nära, just nu sa de godnatt får se om Casper somnar.

Tuva är jätte pigg efter vår tur till Nova för att handla imodium till N hon sov hela vägen dit så hon lär vara vaken till midnatt eller i allafall till 21-22 tiden tror ja i allfall.

Inga kommentarer: