söndag 1 mars 2009

Söndag

efter en omtumlande vecka med praktik och jätte mkt info in i skallen så är man rätt så trött i den. Väntar nu på att klockan ska gå för att Casper ska på Kalas hos en dagis kompis. Sen i kväll ska jag jobba på KVP.

I morgon börjar en nu spännande praktik vecka på Akuten i Ystad börjar 12.30 i morgon det är skönt då kan jag förberede lite inför praktiken i kväll när jag kommer hem och inte känna att jag behöver bli jätte tröt tinför morgondagen.

DET har varigt en familje dag denna helgen där man var och bade på badhuset i Lomma i fredags och sedan middag och svärisarna efterråt i går så tog vi det lungt, grannarna var inne på fastlagsbulle och lite buslek med barnen.

Nu ska jag och Nikals försöka att börja att nyttigare liv med GI, egentligen är det bara N men ja ska vara med för lite sympati och att hålla igen lite med godis och kakor är inte fel det i häller.

Nu ska jag försöka få tuva att sjunga inne på hennes rum i stället för i Caspers öra han tycker inte riktigt om det. Kan inte förstå varför :-D

ha det bäst

Anna

Inga kommentarer: