tisdag 10 mars 2009

fortfarande hekt sjukt trött

vet i katten vad det är med en fortrfarande helt sjut trött, om ni undrar om man är gravid svar helt omöjligt plus att jag har min mens som vanligt! typ just nu!!

Ska bli skönt att vara ledig i 2½ vecka nu, då hoppas man på den uppfriskande vårluften med sol somkommer och gör en piggare.

Hela familjen är hemma i dag och vi hade planerat att vi skulle vara ute å gå till lekplats eller till skånes djurpark men enl SMHI så ska det regna hela dagen di ville Casper träffa Marcus lite ( det är hans morbror som är typ 10 år yngre än hans pappa alltså 17) den stora idolen just nu är det.

Casper försökte att ringa till dem i går men det var ingens om svarade vet ej om Niklas fick tag i dem senare på kvällen för jag somnade kl halv nio som sagt är helt sjukt trött.

I morgon är det skola i gen och efter det ska jag åka å träffa en gamal kompis som fick barn i januari ske bli jätte mysigt har inte träffat honom sen vår bröllops fest i augusti

och ang den så är här tack kort de ska bara fixat till lite till å sen fixa porto å sen skickas och eftersom jag gör allt själv å har en man som inte tycker det är ngt med att skicka tack kort så tar det lite tid att göra alla själv för hand så snälla ha lite tålamod.

HA en bra dag

det ska jag ha och förhoppningsvis så är jag piggare i kväll så att man kan njuta av kvällen å tystheten när barnen har somnat.

Anna

Inga kommentarer: