söndag 8 mars 2009

riktig skånsk vinter i dag!! Regn och rusk

i dag är det en riktig regn dag det öser ner ute och det som är best är att jag faktiskt inte behöver gå ut. Ska nog gå i pyjamas hela dagen nä inte riktigt men nästan ska duscha sen å då är det lite äkligt att ta på sin samma igen.

Casper är inne hos grannen och leker Tuva vill leka med den minsta grann pojken jaja vi får se om det går i dag. Just nu lekar hon mamma och springer omkring med sin dockvagn och hatt och bebisar trodde aldrig att jag skulle tycka det var ok men hon är faktiskt riktigt söt i allt det där det är liksom bara hon hon gillar allt som är typiskt "tjejigt" om det nu finns ngt som är det.

Då är det skola igen i morgon ska bli roligt att träffa alla i gen och höra vad de har gjort på sina praktiker, tror inte att det är ngt som har gjort det samma faktiskt vi alla har jo olika bakgrunder och olika intressen jag själv är mera intresserad av att få en så bra vård till alla som möjligti att kunna fixa apparater och andra tekniksa hjälpmedel som under lättar till det, och sen är man så himlanyfiken så man är jo med på allt som händer, så livet på skuten passade mig där händer det saker hela tiden mkt att titta på och MÅNGA aparater att titta på.

Nästa vecka ska det vara en dag bredvid gång på VC det ska bli roligt tycker faktistk att jag lär mig snabbt så ska se om det är så i praktiken oxå hrm hrm så alla som hade tänkt att ta blodprover nästa vecka på VC i Sjöbo är hjärtligt välkommna den 12:e på eftermiddagen så jag kan sticka er lite :-D

HA en skön söndag nu ska jag fortsätta att plocka undan det är ett oändligt jobb man har här hemma det tar aldrig slut vill oxå bara ligga å lata mig när det är regn dagar men det kommer så fort så en dagen med.

Anna

Inga kommentarer: