lördag 14 mars 2009

Allt gick jätte bra

fram tills melodifestivalen var mot sitt slut och Tuva var trött detta yttrades i att han var tvungen att pilla på allt jag menar allt och testa hur snabbt man kan ta det å springa inna manna får fatt i en.

Men innan dess gick allt bra, hoppas att de sover länge i morgon men inte för länga måste städa lite inna Niklas kommer hem, två tjejer som inte kunde bestämma vad de skulle ha på sig ja ni kan själv tänka er hur det ser ut vi hade lite stressigt oxå så det ligger i en hög å jag orkar inte just nu plus att de ska in på Tuvas rum å där sover hon lilla sessan.

Casper sover gott i sitt ny städade rum som han själv har gjort oki jag renbäddade sängen och damsög men allt annat gjorde han själv.

Nu ska jag tvätta av smiket och sen lägga min i sängen å titta på TV/somna

Villa tacka de som hjälpte till att hålla ett öga på mina barn så att jag kunde äta/ gå på toa osv TACK!!!

Kram å god natt

Inga kommentarer: