måndag 12 mars 2012

vrede

kunde inte för min vilda fantasi veta att du ha skapat så mkt vrede i mig......

att alla dessa stormande känslor av skapat en mur av avsky.....

trodde aldrig att jag skulle kunna se svart när jag ser någon men alla gör vi våra undantag, det finns alltid någon som håller sig utanför den vanliga ramen.

Men jag vet att gränsen mellan älska och hata när millimeter fin......

DE säger att allting sker av en anl , jag har fattat denna anl nu och men var du tvingen att få mig må så satans dåligt.

Vi vänder på detta nu , ser ljuset skina och möta 2012 på det sättet som det var meningen.

Attans jävla skit mög helvete, fan å alla andra hemska ord

Å varför tomten så lyssnade du inte på mig jag hade en önskan mera tid, har ätit mina grönsaker å försökt svära mindre men nix pix fungerar inte .......




Inga kommentarer: