lördag 31 mars 2012

samtal

Var på mitt "möte" igår

Var givande, mycket som kom fram... lite skrämmande om faktan stämmer, men det är en förklaring.

Men nu är det tid att ta tag i saker att komma dit där jag mår bra , att vara jag hela tiden inte bara en dag i månaden när allt är bra.

Försvinner ibland ja det är meningen, det är då man märker de som verkligen finns där för en. De som orkar tid av total tystnad

Fick ett sms innan idag, haha

*har du dött eller?*

nä, livet har kommit i fatt mig har inte orkar..

*mm jag vet är där ibland med.....*

Härligt med folk som är mänskliga.......

Nu får jag ta tag i dagen, barn ska badas , kussen ska träffas och så ska jag tvätta, jag har hört att det är bra att göra det ibland, funderar på att köpa en flaska vin, de gör nog det betydligt roligare att tvätta =)

tack och hej leverpastej








2 kommentarer:

Skanegrabben i Malmö sa...

Hej

Det där stämmer med att försvinna ibland. Det är nyttigt både för en själv och andra. Det är ju så att man vet inte vad man saknar och har förrän det är borta...och den känslan kommer just i ett sådant läge.

Anna sa...

Så sant så :)